Tvořivá logopedie a rozvoj řeči : hrátky se slovy pro předškoláky /

Mezi hlavní kritéria, která jsou posuzována u zápisu do prvních tříd, patří správná výslovnost a odpovídající slovní zásoba. Ne vždy je dítě dostatečně připraveno a je potřeba mu malinko pomoci. Nejlépe funguje nenásilné učení formou her a zábavných aktivit. Děti si při nich osvojují potřebné dovedn...

Full description

Main Author: Šáchová, Irena, 1974-
Other Authors: Růžek, Miroslav, 1958-
Format: Book
Language: Česky
Published: Praha : Fragment, 2017
Edition: 1. vydání
Subjects:
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
LEADER 02754nam a2200469 i 4500
001 98400
003 CZ PrNK
005 20190604025928.0
007 ta
008 171009s2017 xr a b 000 0 cze
999 |c 98400  |d 98400 
020 |a 9788025333167  |q (brožováno) :  |c Kč 169,00 
040 |a ABA001  |b cze  |e rda 
041 |a cze 
044 |a xr 
080 |a 37 
100 1 |a Šáchová, Irena,  |d 1974-  |7 xx0100567  |4 aut 
245 1 0 |a Tvořivá logopedie a rozvoj řeči :  |b hrátky se slovy pro předškoláky /  |c Irena Šáchová ; ilustroval Miroslav Růžek 
246 3 0 |a Logopedie a rozvoj řeči 
250 |a 1. vydání 
264 1 |a Praha :  |b Fragment,  |c 2017 
300 |a 64 stran :  |b ilustrace (převážně barevné) ;  |c 30 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
336 |a statický obraz  |b sti  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Název z obálky 
520 |a Mezi hlavní kritéria, která jsou posuzována u zápisu do prvních tříd, patří správná výslovnost a odpovídající slovní zásoba. Ne vždy je dítě dostatečně připraveno a je potřeba mu malinko pomoci. Nejlépe funguje nenásilné učení formou her a zábavných aktivit. Děti si při nich osvojují potřebné dovednosti, aniž by měly pocit, že se něco cíleně učí. S přirozeným „učením hrou“ pracujeme i v této publikaci. Aktivní i pasivní složka slovní zásoby je procvičována prostřednictvím vyprávění, přiřazování či spojovaček. Zároveň jsou posilovány další neméně důležité dovednosti: zrakové a sluchové vnímání, slovní sluchová paměť, sluchové rozpoznávání hlásek, orientace v čase a prostoru, krátkodobá i dlouhodobá paměť nebo sociální a početní dovednosti. Pracovní sešit lze využít při domácím procvičování, ale též v mateřských školkách nebo v přípravných ročnících základních škol.  
521 1 |a Pro děti od 5 let 
650 0 7 |a děti předškolního věku  |7 ph119710  |9 181434 
650 0 7 |a rozvoj myšlení  |7 ph135316  |9 193504 
650 0 7 |a rozvoj pozornosti  |7 ph145201  |9 202436 
650 0 7 |a řečové dovednosti  |7 ph128299  |9 188428 
650 0 7 |a trénink paměti  |7 ph136760  |9 194292 
650 0 7 |a grafomotorika  |7 ph120600  |9 182180 
650 0 7 |a logopedie  |7 ph117229  |9 179148 
655 7 |a pracovní sešity  |7 fd133116  |9 192150 
655 7 |a publikace pro děti  |7 fd133156  |9 192165 
700 1 |a Růžek, Miroslav,  |d 1958-  |7 mzk2003175530  |4 ill  |9 231525 
910 |a SOG001 
942 |2 ddc  |c KN 
993 |0 0  |1 315700360453  |2 ddc  |4 0  |6 VF_37_000000000000000  |7 0  |9 211580  |a 119.00  |b 0  |c 360453  |d 2017-12-29  |e 0  |f BUK  |g VF 37  |h 169.00  |i Team Business  |l VF  |r 2018-02-22  |t 5  |w 2017-12-29  |x 180/2017  |y KN