Tvořivá logopedie a rozvoj řeči : hrátky se slovy pro předškoláky /
Mezi hlavní kritéria, která jsou posuzována u zápisu do prvních tříd, patří správná výslovnost a odpovídající slovní zásoba. Ne vždy je dítě dostatečně připraveno a je potřeba mu malinko pomoci. Nejlépe funguje nenásilné učení formou her a zábavných aktivit. Děti si při nich osvojují potřebné dovedn...
Main Author: | Šáchová, Irena, 1974- |
---|---|
Other Authors: | Růžek, Miroslav, 1958- |
Format: | Book |
Language: | Česky |
Published: |
Praha :
Fragment,
2017
|
Edition: | 1. vydání |
Subjects: | |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
LEADER | 02754nam a2200469 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 98400 | ||
003 | CZ PrNK | ||
005 | 20190604025928.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 171009s2017 xr a b 000 0 cze | ||
999 | |c 98400 |d 98400 | ||
020 | |a 9788025333167 |q (brožováno) : |c Kč 169,00 | ||
040 | |a ABA001 |b cze |e rda | ||
041 | |a cze | ||
044 | |a xr | ||
080 | |a 37 | ||
100 | 1 | |a Šáchová, Irena, |d 1974- |7 xx0100567 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Tvořivá logopedie a rozvoj řeči : |b hrátky se slovy pro předškoláky / |c Irena Šáchová ; ilustroval Miroslav Růžek |
246 | 3 | 0 | |a Logopedie a rozvoj řeči |
250 | |a 1. vydání | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Fragment, |c 2017 | |
300 | |a 64 stran : |b ilustrace (převážně barevné) ; |c 30 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
336 | |a statický obraz |b sti |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Název z obálky | ||
520 | |a Mezi hlavní kritéria, která jsou posuzována u zápisu do prvních tříd, patří správná výslovnost a odpovídající slovní zásoba. Ne vždy je dítě dostatečně připraveno a je potřeba mu malinko pomoci. Nejlépe funguje nenásilné učení formou her a zábavných aktivit. Děti si při nich osvojují potřebné dovednosti, aniž by měly pocit, že se něco cíleně učí. S přirozeným „učením hrou“ pracujeme i v této publikaci. Aktivní i pasivní složka slovní zásoby je procvičována prostřednictvím vyprávění, přiřazování či spojovaček. Zároveň jsou posilovány další neméně důležité dovednosti: zrakové a sluchové vnímání, slovní sluchová paměť, sluchové rozpoznávání hlásek, orientace v čase a prostoru, krátkodobá i dlouhodobá paměť nebo sociální a početní dovednosti. Pracovní sešit lze využít při domácím procvičování, ale též v mateřských školkách nebo v přípravných ročnících základních škol. | ||
521 | 1 | |a Pro děti od 5 let | |
650 | 0 | 7 | |a děti předškolního věku |7 ph119710 |9 181434 |
650 | 0 | 7 | |a rozvoj myšlení |7 ph135316 |9 193504 |
650 | 0 | 7 | |a rozvoj pozornosti |7 ph145201 |9 202436 |
650 | 0 | 7 | |a řečové dovednosti |7 ph128299 |9 188428 |
650 | 0 | 7 | |a trénink paměti |7 ph136760 |9 194292 |
650 | 0 | 7 | |a grafomotorika |7 ph120600 |9 182180 |
650 | 0 | 7 | |a logopedie |7 ph117229 |9 179148 |
655 | 7 | |a pracovní sešity |7 fd133116 |9 192150 | |
655 | 7 | |a publikace pro děti |7 fd133156 |9 192165 | |
700 | 1 | |a Růžek, Miroslav, |d 1958- |7 mzk2003175530 |4 ill |9 231525 | |
910 | |a SOG001 | ||
942 | |2 ddc |c KN | ||
993 | |0 0 |1 315700360453 |2 ddc |4 0 |6 VF_37_000000000000000 |7 0 |9 211580 |a 119.00 |b 0 |c 360453 |d 2017-12-29 |e 0 |f BUK |g VF 37 |h 169.00 |i Team Business |l VF |r 2018-02-22 |t 5 |w 2017-12-29 |x 180/2017 |y KN |